UNIQA pojišťovna, a.s. spouští novou jednotnou Linku pomoci řidičům v nesnázích. Asistenční linka s telefonním číslem 1224 je společný projekt všech pojišťoven, které nabízí povinné ručení v ČR.
Smyslem jednotné linky je zjednodušení postupu ve stresové situaci, kterou je nehoda nebo porucha. Zavedení jednotné linky urychluje proces řešení vzniklé situace a zabraňuje následným škodám. Současně ztěžuje aktivity tzv. crash hunterů, tedy neoficiálních samozvaných asistenčních služeb, které komplikují a prodražují likvidaci škod v pojišťovnách.
12 měsíců v roce, 24 hodin denně, to je linka 1224 a současně mnemotechnická pomůcka, jak si toto jednotné číslo zapamatovat. Non-stop dostupnost, rychlé odbavení hovorů. Řidič v nouzi volá vždy linku 1224 bez ohledu na to, kde je pojištěn. Operátor společného call centra třídí hovory a okamžitě přepojuje na smluvní asistenční společnost příslušné pojišťovny. Klient dál komunikuje s asistenční společností své pojišťovny, která zajistí odstranění poruchy/nehody.
Od července 2015 je tato kampaň podpořena i v médiích a prezentována speciálními aktivitami ve sdělovacích prostředcích. Cílem je naučit veřejnost používat toto jednotné číslo.
Informaci o Lince pomoci řidičům najde motorista na zelené kartě k povinnému ručení, na euroformuláři (záznam o nehodě) od pojišťovny, na webu www.1224.cz a webech pojišťoven.
Zdroj: obchodní sdělení UNIQA pojišťovny, a.s.